Livrarea coletelor către Clienții RoFerme, se realizează respectând următoarele reguli:
- Pentru produsele aflate în stoc, comenzile primite pînă la ora 12:00 sunt livrate în aceeași zi. Comenzile primite după ora 12:00, se livrează în urmatoarea zi lucrătoare (de ex. comenzile primite în ziua de marți după ora 12:00, se livrează în ziua de miercuri, în timp ce comenzile primite în ziua de vineri după ora 12:00, se vor livra în următoarea zi lucrătoare, respectiv luni)
- Pentru comenzile care conțin produse aflate în stoc dar și produse cu precomandă (aceste produse apar menționate în dreptul fiecărui produs, deosebirea fiind că în locul butonului ADAUGĂ ÎN COȘ apare butonul PRECOMANDĂ), perioada de livrare va fi comunicată telefonic de către un angajat RoFerme în maxim 12 ore de la lansarea comenzii, în zilele lucrătoare.
Pentru confirmarea comenzii și finalizarea livrarii, veți fi contactat telefonic de către un operator RoFerme, doar în următoarele situații:
- Date incomplete de livrare
- Cererea de informații suplimentare (ex. caracteristici adiționale) pentru produsele cerute prin comandă specială
- Lipsa produselor din stoc
- Alte situații speciale ce țin de livrare, modalitate de ambalare, modalitate de plată, etc.
COLETELE SE LIVREAZĂ prin curierat rapid: GLS (General Logistics Systems), Sameday, Fan Courier, DPD, Cargus
Clienții care refuză primirea coletelor nu vor mai putea comanda și vor intra automat in black list!
Tariful standard este de 26 RON / colet (maxim 3 kg - se adaugă 0.5 / lei pentru fiecare kilogram suplimentar)
Pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 500 RON, transportul este gratuit ( în limita a 20 kg - kg suplimentar 0.5 RON ! )