Cititi cu atentie !
Pentru noi este foarte important sa fiti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul roferme.ro. Daca produsele comandate nu corespund cu asteptarile d-voastra, le puteti returna in 30 de zile de la data primirii coletului.
Pentru inceperea procedurii de returnare a produselor, va rugam sa completati formularul de retur. Returul se va trimite catre noi doar prin curier rapid si fara ramburs ( orice alt tip de trimitere nu va fi luat in considerare !)
Adresa la care se trimite coletul o regasiti pe factura fiscala primita odata cu produsele si este urmatoarea:
ECOROPE SRL |
Adresa: str Laterala nr. 95, loc. Dulcea, Jud. Mures
Telefon: 0749133996
|
Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- Nu trebuie sa fie deteriorate sau uzate si va fi in aceeasi stare in care a fost livrat;
- Vor fi insotite de certificatul de garantie in original, toate accesoriile si consumabilele aferente iar, daca este posibil, vor fi returnate in ambalajul original;
- Nu vor prezenta urme de utilizare, montare, uzura, lovire, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau / si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate;
- Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea d-voastra, puteti alege compensare cu un alt produs / produse asemanatoare sau rambursarea sumei platite. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se va primi o rambursare pana la compensarea in totalitate a valorii datorate.
Vom efectua aceasta rambursare folosind un cont bancar indicat de catre dumneavoastra !
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsul a fost adus pe “comanda speciala” . COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse care nu se afla in stocul RoFerme si care au fost comandate si aduse special pentru cumparator, in termenii agreati de parti;
- Etichetele de identificare sau sigilile sunt deteriorate sau lipsesc;
- Aparatele electrice care au fost montate, folosite si prezinta urme intense de uzura;
- In cazurile in care produsele returnate prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a factura suplimentar o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).